SOPAR DE GRADUACIÓ 4t ESO

Ahir vam poder gaudir d’una jornada entranyable que és part de la nostra essència com a centre i que sense dubtes, és un dels moments més emotius del curs: El Sopar de Finalistes de 4t d’ESO.

L’acte va començar a les 20 hores amb l’Eucaristia a l’Esglèsia de Santa Eulàlia. Després tots els que formam la comunitat educativa de La Salle Alaior vam celebrar un sopar de germanor al polivalent del col·legi.

A aquesta celebració va assistir la batlesa d’Alaior, la Sra. Misericordia Sugrañes, nombrosos membres del claustre de professorat del centre i també alguns companys de l’escola de Maó. Juntament amb els familiars i amics dels finalistes vam gaudir d’un sopar molt ben organitzat per alguns membres de la Junta de la nostra APIMA amb la col·laboració del cuiner Joan Palliser, exalumne del centre.

Els alumnes de 3r d’ESO van ser uns cambrers i cambreres d’excepció i entre ells i els pares i mares que col·laboren en l’organització d’aquest esdeveniment, tot va sortir perfecte!

En acabar el sopar, el director del centre, el cap d’estudis, la presidenta d’APIMA, la tutora del grup i el director de la comunitat de germans, acompanyats de la batlesa van posar les insígnies de La Salle als al·lots i al·lotes de 4t. L’acte va acabar amb les paraules dels alumnes que van fer un detall al professorat i ens van mostrar un vídeo molt emotiu del seu pas per el centre.

Des d’aquest espai web, els desitjam el millor i esperam que els valors que els hem intentat transmetre a La Salle els acompanyin sempre. Molta sort!