Visita a la COPE i al Centre d’animals silvestres del GOB

Aquest matí, els alumnes de 1r d’ESO han fet una sortida ben entretinguda. Primer han anat a la cadena COPE situada dins Ciutadella i després han visitat l’hospital d’animals a Líthica.
A la COPE, els ha rebut amablement Francisca Marquès que, juntament amb Miguel Ángel Pons, primer els han explicat en què consisteix la feina que fan dia a dia a la ràdio, per exemple intercalant publicitat local i entrevistes, ja siguin en directe o gravades prèviament, a la programació nacional. Precisament estaven gravant una entrevista just quan han arribat. Després d’això i d’algunes preguntes dels alumnes, tots junts han saludat l’audiència, prèvies vàries tomes falses i, seguidament, els locutors els havien preparat una activitat ben divertida que consistia en gravar diferents espots publicitaris per torns. Alguns s’han quedat ben sorpresos quan han escoltat les seves veus enregistrades!
Segur que després d’aquesta fantàstica visita, més d’un valorarà més el treball que hi ha darrera quan un escolta la ràdio i, qui sap si algun dia no serà aquest el que alguns d’ells triaran per al seu futur.

A continuació hem partit cap a les Pedreres de Lithica, allà n’Evarist del GOB ens ha acompanyat fins el Centre de Recuperació de Fauna Silvestre que hi tenen allà. Ens ha explicat la feina que hi fan i els tipus d’animals que hi arriben.

Hem pogut veure tortugues de terra i aquàtiques,  diferents tipus d’ocells i també ens ha explicat algunes coses dels calàpets. Durant un temps hem estat visitant les gàbies on es troben els animals irrecuperables, aquells que desgraciadament no han pogut ser retornats a la natura a causa de les seves lesions i als nostres quaderns de camp n’hem dibuixat alguns.

La darrera activitat que hem realitzat ha estat entrar en una gàbia d’entrenament de vol i veure com dos ocells volaven per damunt de nosaltres.

En conjunt ha estat un matí ben interessant i divertit i sortosament, el temps ens ha acompanyat i hem pogut gaudir de totes les activitats realitzades.