Educació creativa i en valors cristians | Col·legi concertat La Salle Alaior | Infantil, Primària i Secundària

[vc_row full_width=»stretch_row_content_no_spaces»][vc_column][rev_slider_vc alias=»home-kindergarten»][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=»thim-best-industry» css=».vc_custom_1516875051655{background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: contain !important;}»][vc_column width=»1/3″][thim-icon-box title_color=»#ffffff» line_after_title=»» desc_content=»Informació» custom_font_weight_desc=»» read_more_link=»http://alaior.lasalle.es/junts-tot-es-mes-facil/» read_more_link_to=»more» link_to_icon=»» read_more_text=»Més informació» read_more_text_color=»#ffb606″ read_more_text_hover_color=»#ffb606″ icon_type=»custom» custom_image_icon=»6850″ width_icon_box=»135″ layout_pos=»left» layout_style_box=»overlay» title=»QUI SOM»][/vc_column][vc_column width=»1/3″][thim-icon-box title_color=»#ffffff» line_after_title=»» desc_content=»Informació» custom_font_weight_desc=»» read_more_link=»http://alaior.lasalle.es/tics/» read_more_link_to=»more» link_to_icon=»» read_more_text=»Més informació» read_more_text_color=»#ffb606″ read_more_text_hover_color=»#ffb606″ icon_type=»custom» custom_image_icon=»6857″ width_icon_box=»135″ layout_pos=»left» layout_style_box=»overlay» title=»TICs»][/vc_column][vc_column width=»1/3″][thim-icon-box title_color=»#ffffff» line_after_title=»» desc_content=»Informació» custom_font_weight_desc=»» read_more_link=»https://lasallealaior.sallenet.org» read_more_link_to=»more» link_to_icon=»» read_more_text=»Més informació» read_more_text_color=»#ffb606″ read_more_text_hover_color=»#ffb606″ icon_type=»custom» custom_image_icon=»6858″ width_icon_box=»135″ layout_pos=»left» layout_style_box=»overlay» title=»SALLENET»][/vc_column][/vc_row][vc_row css=».vc_custom_1471884462988{margin-bottom: 95px !important;}»][vc_column width=»2/3″][vc_row_inner][vc_column_inner][thim-heading title=»Benvinguts a la nostra escola» clone_title=»» line=»»][/vc_column_inner][/vc_row_inner][thim-icon-box line_after_title=»» desc_content=»La Salle Alaior és un centre petit, d’una línia i familiar. La nostra oferta educativa cobreix des de segon cicle d’educació infantil (3 anys) fins a la finalització de l’educació secundària obligatòria (16 anys).
Amb un projecte educatiu vertical i en clau cooperativa, contribuïm a la formació integral del nostre alumnat. L’acció tutorial és un altre punt cabdal de la nostra línia educativa. Prioritzam un seguiment personalitzat dels nostres alumnes amb una comunicació fluida i constant amb les seves famílies, per tal d’afavorir el màxim desenvolupament de les potencialitats de cadascun dels nostres estudiants.
» custom_font_size_desc=»16″ custom_font_weight_desc=»» read_more_link=»#» read_more_target=»_self» link_to_icon=»» read_more_text=»Read More» icon_type=»custom» custom_image_icon=»3735″ width_icon_box=»370″ layout_pos=»left»][/vc_column][vc_column width=»1/3″][vc_row_inner][vc_column_inner][thim-heading title=»CALENDARI» clone_title=»» line=»»][/vc_column_inner][/vc_row_inner][thim-list-events number_posts=»3″ layout=»layout-2″ text_link=»Veure tot»][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=»stretch_row» parallax=»content-moving» parallax_speed_bg=»2″ el_class=»thim-bg-overlay» css=».vc_custom_1516824746796{padding-top: 154px !important;padding-bottom: 154px !important;background-color: #1e73be !important;}»][vc_column][thim-heading title=»Darreres notícies» textcolor=»#2194ce» sub_heading=»Aquí trobaràs tota la informació del nostre centre» clone_title=»» line=»»][thim-carousel-posts cat_id=»12″ number_posts=»10″ orderby=»recent» order=»desc»][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=»thim-image-border» css=».vc_custom_1472054618892{margin-bottom: 100px !important;}»][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner][thim-heading line=»yes» text_align=»text-center»][/vc_column_inner][/vc_row_inner][thim-gallery-images number=»6″ item_tablet=»4″ item_mobile=»2″ image=»6810,6811,6812,6813,6815,6816″ image_size=»full» title=»Programas La Salle (PLS)»][/vc_column][/vc_row]