L’arribada de la fase 3 a Menorca ens ha permès l’organització de les tutories presencials. Amb cita prèvia i en grups de 5 alumnes a educació infantil i 10 als grups de majors, cadascun dels tutors ha pogut retrobar-se amb aquells alumnes que han vingut al centre.

L’equip directiu es va posar en marxa tot just es va publicar la normativa al respecte creant aquest protocol organitzatiu de tutories presencials. També van fer feina perquè els accessos i espais del centre s’adaptessin per permetre la tornada a les aules amb tota la seguretat sanitària que la situació requeria.

En aquestes trobades no es tractava d’explicar continguts o avançar matèria. Les hem organitzades per permetre un tancament del curs un poc més normalitzat. Els tutors han preparat la trobada amb activitats per refer vincles, compartir com hem viscut cadascun de nosaltres el confinament, reflexionar sobre el que hem tret de positiu d’aquesta situació i tornar-nos a veure i compartir moments junts.

Tant professorat com alumnat hem quedat molt contents d’aquestes primeres trobades. A més, pensam que ens poden servir d’assaig pel que serà la tornada a les aules el proper setembre.

Ens hem de familiaritzar tots amb els protocols, integrar a la nostra rutina el manteniment de les distàncies de seguretat o l’ús de la mascareta quan és precís.

La propera setmana, finalitza aquest curs 2019/2020 i per tal de normalitzar al màxim aquest tancament, s’han organitzat tot un seguit d’activitats virtuals i també noves tutories presencials amb cita prèvia. Pretenem afavorir així que l’alumnat acabi el curs de la millor manera possible.

Des d’aquest espai, l’equip de professorat vol agrair a les nostres famílies la seva col·laboració amb totes aquelles accions que anam organitzant des de l’escola.

Claustre de professorat La Salle Alaior