El dijous 7 de maig, els alumnes de segon de primària de La Salle Alaior, juntament amb altres escoles —CEIP Doctor Comes, CEIP Mestre Duran i CEIP Francesc d’Albranca— van tenir el plaer i la satisfacció de viure una experiència molt especial: participar en la cantata La Clika.
Va ser una jornada plena de música, emocions i convivència, en què els infants van poder compartir escenari, il·lusió i el fruit de moltes hores d’esforç i preparació realitzades durant les classes de música del centre. A través de les cançons i les coreografies, els alumnes van demostrar entusiasme, treball en equip i una gran il·lusió per gaudir de la música en directe. Esperem poder continuar gaudint d’aquesta preciosa cantata durant molts d’anys més.
Va ser una trobada màgica en què, una vegada més, la música es va convertir en un instrument de vincle, germanor i emocions compartides entre alumnes, mestres, pares i familiars. Sens dubte, una experiència inoblidable que quedarà en el record de tots els participants.

