Junts tot és més fàcil

Educar a un infant és una aventura estimulant, plena de sentiments i vivències que requereixen de la implicació de família i escola. Convençuts de que es tracta d’un repte importantíssim per a la nostra societat, i creient fermament en l’escola inclusiva i acollidora que troba un espai per a cada infant, a La Salle Alaior el nostre projecte educatiu té per lema “Junts tot és més fàcil”.

Així està fonamentat en la coordinació interetapes que s’aconsegueix a partir de la feina conjunta dels Departaments Verticals que, de la mà de l’Equip Directiu, duen a la pràctica les línies pedagògiques bàsiques de la nostra Proposta Educativa.

A les aules l’Estructura Cooperativa de l’Aprenentatge és la base de l’organització dels nostres grups classe. Així podem atendre millor a la diversitat que trobam a les aules i organitzar activitats més competencials que afavoreixen el desenvolupament integral del nostre alumnat.

Som un centre petit i familiar, on l’alumnat i les seves famílies són peces claus de la nostra comunitat educativa. Així els ambients a educació infantil i a primària, els treball per projectes o els tallers interdisciplinaris de la secundària serien exemples d’activitats quotidianes que pretenen treballar de forma competencial els continguts curriculars a l’hora que es fomenta el sentit de pertinença i la convivència entre l’alumnat.

Si ens voleu conèixer millor, us convidam a visitar els diferents apartats del nostre web o, si ho preferiu, a venir personalment a coneixer-nos.