Les mestres d’Infantil aquests dies seguim l’estrella de l’educació per poder-vos guiar des de casa, agafem llapis i colors per fer activitats brillants, un ordinador per poder seguir units i un intercanvi de missatges i fotografies per continuar amb la nostra passió que sou vosaltres, els fillets i filletes que enyoram tant aquests dies.

Volem arribar a totes les famílies preparant un ventall de possibilitats per tots vosaltres; activitats prou flexibles perquè es puguin adaptar a les circumstàncies personals de cadascun i als materials dels què podeu disposar.

Proposem activitats que es puguin desenvolupar tant a nivell particular com en família i sempre de forma voluntària, des d’una classe de “zumbakids” gravada per nosaltres, o bé un conte o qualsevol tipus de manualitat que també preparem a les nostres cases.

El que volem aconseguir és que vosaltres, els alumnes, continueu aprenent des de casa de forma lúdica i significativa, amb l’acompanyament de la família que està realitzant una gran tasca i que des d’aquí també volem agrair.

Les nostres propostes arriben mitjançant la plataforma Sallenet, estructurades en petites finestres en les quals les famílies poden accedir i escollir. No pretenem col·lapsar amb un bombardeig d’activitats i recursos estèrils ja que allò més important , en definitiva, és seguir junts tot i estar aïllats a casa.

Nosaltres ens sentim acompanyades i rebem el vostre caliu, esperant que vos trobeu bé, que tingueu paciència i que sentiu en la distància la nostra passió i estima per tots voltros.

Desitgem poder retrobar-nos ben prest i mentres continuarem junts!

Equip de mestres d’infantil