Celebram el Tricentenari de La Salle a Alaior

Aquest curs la celebració de la diada de La Salle és molt especial, arreu del món es celebra el Tricentenari de la mort del nostre fundador i això ha motivat tot un seguit d’actes que ens agermanen amb altres centres de La Salle del nostre Sector (Comunitat Valenciana, Terol i Balears) i amb  la resta d’Obres que té la nostra Institució a diferents llocs d’Espanya i l’estranger.

Sota un mateix lema “Una vida, un cor i un compromís” i amb la lectura d’un manifest comú que ens convida a somiar que el futur junts continua sent possible, s’iniciaven les celebracions aquest matí a Alaior. El rector de l’Església de Santa Eulàlia d’Alaior, en Bosco Martí, ens ha acompanyat i hem celebrat a la porxada de l’escola, en honor al nostre Fundador, una Eucaristia. Per aquesta celebració hem gaudit de l’acompanyament musical d’un grup d’alumnes, alguns professors i na Pili Vinent a la que agraïm especialment la seva col·laboració.

A continuació, els diferents grups classe reunits per parelles han gaudit d’una xocolatada preparada per n’Isabel Garriga, a qui agraïm la seva disposició. Els majors s’han encarregat de servir el berenar als petits i junts, hem compartit una estona de rialles i convivència.

Després de gaudir d’una estona de descans, s’ha iniciat el temps de jocs populars i esports. Un grup d’alumnes han participat en jocs esportius: tres per tres de bàsquet i futbol 7. La resta han fet jocs populars i gimcanes: carreres de sacs, botar a la corda, carreres amb una cullera…

Per acabar la jornada ens hem reunit tots al pati per fer una fotografia junts i clausurar aquests actes. Ha estat una celebració de La Salle molt emotiva i ens ha permès conviure junts i enfortir lligams amb els companys i companyes de la nostra etapa i de la resta de l’escola.

Ara, la propera trobada lasaliana serà dissabte, amb l’Eucaristia i  el sopar de germanor on, com és tradició es posaran les insígnies de La Salle als finalistes de 4t d’ESO.