Amb l’objectiu de donar una sorpresa als seus alumnes i mostrar que la nostra escola està viva, na Fanny, tutora de 4 d’EI i na Lina, tutora de 3r d’EP van decidir encomanar una feineta molt especial als seus alumnes.

Vam voler provar com seria fer un apadrinament a distància perquè, tot i que no estem junts és molt difícil rompre el vincle tan polit que s’ha generat entre aquests dos grups de fillets i filletes. Per aquest motiu, els padrins i padrines de 3r han fet un dibuix amb un missatge al seus fillols i filloles de 3 anys. I com no podia ser menys, els més petits també han fet el mateix per als més grans.

Encara que no ens puguem veure físicament, hem pogut fer un apadrinament a distància i recordar-nos que durant aquest temps de confinament encara pensam uns amb els altres i recordam cadascun dels moments que hem viscut junts al llarg d’aquest curs 19/20.

Esperam i desitjam el curs que ve poder recuperar totes les trobades que ara no s’han pogut dur a terme, i poder rebre i donar aquelles abraçades especials que només els nostres protagonistes saben com fer-se! Gràcies alumnes pel detall que us heu intercanviat i també un agraïment molt especial a les famílies que, des de casa, fan que aquestes activitats siguin una realitat.