Convivències 1r ESO amb Salle Maó

Aquest matí els alumnes de 1r d’ESO d’Alaior i Maó s’han ajuntat i han anat a Cala’n Porter per celebrar una jornada de convivències.

Ja dins l’autobús alguns comentaven que els feia molta il·lusió tornar a veure els companys i companyes de Maó que havien conegut a 5è de Primària quan ens van visitar al nostre col·legi.

En arribar al Centre Cívic, el primer que han fet ha estat anar a deixar el menjar i motxilles i posar-se a jugar mentre esperaven que arribessin els de Maó que no han tardat massa. Alguns s’han espantat quan han vist tanta gent, ja que en total érem 82!

Tot seguit, han començat les activitats que havien preparat els professors tutors, Javier, Glòria i Lina. Primer “la pilota voladora”, per anar trencant el gel i començar a memoritzar els noms. Després s’han fet cinc grups per dur a terme  l’activitat que anomenem “el post-it” on havien de contestar unes preguntes, mesclar les respostes i endevinar qui era el company. D’aquesta manera descobreixen quins trets comuns tenen entre ells. Seguidament hem preparat el berenar conjunt i ens hem ben posat perquè hem de dir que tot el que havien dut estava boníssim!

Així, ja amb les panxes plenes, hem decidit anar caminant cap a la platja i allà hem acabat la resta d’activitats programades.

Aquestes convivències han resultat ser un èxit. Els alumnes han treballat, s’ho han passat molt bé junts, han intercanviat correus per mantenir el contacte i, el més important de tot, el respecte i el bon ambient han estat presents al llarg de la jornada.

Esperem coincidir en una altra ocasió!