Ahir a les 18:30h la nostra APIMA donava per inaugurades les Festes de Nadal al poble amb un acte molt tradicional i familiar a Alaior.

A l’antiga Església de Gràcia, com va sent habitual des de fa alguns anys, el grup de pessebristes de La Salle Alaior inaugurava el seu majestuós Betlem. Enguany amb un disseny novedós, un arc a l’entrada des d’on es guanya perspectiva i es pot tenir una visió conjunta de totes les escenes de la composició.

Donaven per inaugurat aquest Betlem el president de l’APIMA, el Sr. Llorenç Palliser, el director de l’escola, el Sr Antonio Airós, i el batle del municipi, el Sr. Josep Lluís Benejam. Tots ells agraïen la tasca desinteressada del grup de pessebristes que segueix aquesta tradició iniciada fa més de cent anys pels seus familiars.

A continuació, un grup d’alumnes de 1r d’ESO acompanyades per la mestra de música, van interpretar dues nadales de manera magnífica.

El brindis ofert per la Junta de l’APIMA i els seus delegats va tancar aquest acte.Així mateix, es va aprofitar per obrir la Tómbola i en Periquet i na Guideta.

Va ser un acte familiar amb moltíssims assistents que comença a omplir de la màgia del Nadal el nostre poble d’Alaior. Us convidam a gaudir d’aquestes festes en família i transmetent als més petits les nostres tradicions.

Per si ens voleu visitar deixam un breu resum dels horaris del Betlem:

Obert 14 i 15 de desembre i del 20 al 4 de gener (excepte dilluns 23 i 30). La tómbola i en Periquet i na Guideta, tanquen el dia 1 de gener amb la clausura i els sortejos que tindran lloc a les 21 h.