Els alumnes de 5è de Primària, han visitat aquesta setmana el Col·legi La Salle Maó, acompanyats de la seva tutora i els seus mestres.

Allà han estat rebuts, entre altres, pel delegat de la Titularitat a Menorca, Carlos Roca, els tutors de 5è A i B i els fillets; que els han explicat en què consistia la jornada de convivència que coincidia amb la Celebració del Dia de l’Infant.

La visita dels alumnes s’emmarca en un treball de convivència amb els alumnes de 5è A i B i els ha permès, a més a més, conèixer els drets dels infants.

A 5è de Primària els ha tocat el Dret a l’atenció especial (persones amb discapacitat).

Els fillets de La Salle de Maó han preparat una dinàmica que consisteix en simular ser una persona amb discapacitats visuals. La utilització del joc en la formació del nins ens permet contribuir en el procés ensenyament – aprenentatge on podem establir l’exploració de l’entorn, la comunicació, l’educació social i sobretot, les capacitats d’acció i adaptació.

Després els fiets de 5è A i B  han compartit també, panets i dolços com a berenar saludable. A la vegada els alumnes de 5è de La Salle Alaior i Maó s’han fotografiat amb una càmera instantània molt divertida!

Els alumnes han participat a la celebració conjunta de tota l’escola de La Salle Maó, i ens han convidat ha explicat “la importància que tenen els infants i els seus drets, com el Dret a l’atenció especial (persones amb discapacitat).

Uns fillets han sortit a l’escenari a llegir la capsa que han elaborat els alumnes de 5è de Maó.

La jornada de convivències de 5è acaba amb un regal per part de l’escola de La Salle de Maó d’una motxilla de tela amb el logo de La Salle.

Ens ha encantat!

No podem repetir…però en breus els hi tocarà  visitar-nos.