Avui, els alumnes de 4t d’ESO han tingut la oportunitat de participar en un taller sobre la metodologia DISC, dinamitzat per na Rocío Rodríguez.
El mètode DISC és una eina d’avaluació de comportament que classifica a les persones en quatre tipus principals: Dominant (vermell), Influent (groc), Estable (verd) i Conciliador (blau). Aquesta classificació es basa en les seves preferències de comportament i com reaccionen en diferents situacions. En aquest taller, na Rocío ha començat introduint el concepte de les diferents tipologies DISC i les seves característiques principals. A través d’activitats pràctiques i exercicis de reflexió, els alumnes han pogut identificar el seu propi estil de comportament i com aquest influeix en les seves interaccions amb els altres.

La finalitat d’aquest taller és fomentar la comprensió i el respecte cap a les diferències entre els estils DISC. Per exemple, els estudiants han participat en jocs de rol on representaven diferents situacions de la vida quotidiana i com cadascun dels estils DISC podria abordar-les de manera diferent. Aquestes activitats han ajudat als alumnes a desenvolupar la seva empatia i habilitats de comunicació, i comprendre millor la seva pròpia naturalesa i com interactuar de manera efectiva amb els altres. Els alumnes han valorat molt positivament la jornada, descrivint-la com dinàmica, divertida i motivadora.

Volem expressar el nostre agraïment a na Rocío per fer un forat a la seva agenda i de manera desinteressada compartir els seus coneixements sobre aquest tema. El taller ha estat molt interessant i ens ha motivat per aprendre més sobre aquest tema.