Els alumnes de primària van poder gaudir, al polivalent del nostre centre, d’una obra de teatre que ha estat creada especialment per aquest any de celebració del Tricentenari de la nostra Institució.

Des del novembre passat, s’han organitzat un seguit d’activitats amb l’objectiu de donar a conèixer la figura de Sant Joan Baptista de La Salle al nostre alumnat i apropar-los a la seva vida.

Així, coneixen les obres de la persona que, fa ara 300 anys, va somiar l’escola que volia i va lluitar, juntament amb els primers germans per aconseguir-ho.

L’obra de teatre, adaptada als infants, ha estat un bon recurs per donar-los a conèixer aquesta realitat.

La propera setmana, celebrarem un acte de cloenda del Tricentenari a la nostra escola, donant per finalitzades les activitats escolars al voltant d’aquesta important efemèride.

Equip de primària.