Els nous protocols de prevenció de la pandèmia ens han permès reprendre una de les activitats més entranyables del nostre centre, les Portes Obertes per a les famílies. 

Abans de la pandèmia, amb periodicitat trimestral, convidàvem a venir a l’escola en temps lectiu a les nostres famílies perquè puguin veure com es treballa a l’aula als diferents cursos. Enguany la convocatòria s’ha adequat a les ràtios permeses i en diferents horaris al llarg del matí els familiars dels nostres alumnes de primària han pogut visitar les aules i escoltar com els fillets i les filletes els hi explicaven què estan fent a l’escola amb la nova metodologia de La Salle anomenada Nou Context d’Aprenentatge (NCA).

Així hi ha hagut tota classe d’experiències segons el curs que mostren els diferents àmbits o escenaris en els quals es divideix el temps lectiu en NCA. Alguns han compartit moments de SABER, els SEMINARIS, altres grups han mostrat moments de SER, els TALLERS, i finalment, també s’han pogut veure experiències de SABER FER, els nostres PROJECTES.

Ha estat molt emocionant poder compartir aquest temps amb les famílies i l’equip docent estem molt contents i agraïts per l’esforç que han fet per poder assistir i participar d’aquesta activitat que amb tant de gust han preparat els diferents cursos. 

Tant de bo les condicions continuïn millorant i puguem recuperar aquesta i altres activitats que permeten obrir l’escola a les famílies i fer-los partícips del procés d’aprenentatge, tant vital com acadèmic, que fan els infants i adolescents al nostre centre, emmarcats dins el Nou Context d’ Aprenentage, el marc pedagògic de La Salle.

Avui capvespre ha estat el torn dels grups d’infantil que, arrel del seu projecte “Què passa al Museu?” han preparat tot un seguit d’activitats que han compartit amb les famílies per donar-los a conèixer “què hem fet i viscut a l’escola” durant aquest repte d’aprenentatge. En breu tindreu disponible una crònica d’aquest tancament de projecte de l’etapa d’infantil al nostre web i xarxes socials.

Gràcies famílies! Així, junts, compartim un context i cream una comunitat educativa que acompanya al nostre alumnat en el seu desenvolupament personal i acadèmic. Esperam, prest, poder tornar a organitzar jornades com la d’avui.