Aquest matí, el nostre centre ha participat en les Proves Cangur que arriben enguany a la seva vintena edició. Des de la matèria de matemàtiques, l’alumnat de 5è i 6è de primària i tots els grups d’ESO participen en aquest concurs organitzat per la Societat Balear de Matemàtiques.

Es tracta d’un qüestionari de preguntes tipus test de lògica-matemàtica que vol fomentar entre els joves l’interès i la curiositat per la recerca i per la resolució de problemes. A La Salle Alaior fa ja molts anys que hi participam tots/es com una activitat organitzada pel departament vertical de ciències del centre.

El concurs és a nivell intern pels alumnes més petits i els de 3r i 4t d’ESO fan les proves del concurs general. Les seves respostes són enviades a la seu de la UIB i es corregeixen externament formant part d’un concurs en el que participen milers d’estudiants arreu del món.

El proper dia 4 d’abril, en el marc de la celebració de la “Salle Alaior Somia Ciència” s’entregaran els premis als guanyadors del concurs intern de 5è de primària a 2n d’ESO. Els resultats del concurs de 3r i 4t d’ESO el donarà a conèixer l’organització més endavant.

Esperam que, amb activitats com aquestes, estimular la curiositat i la pràctica en la resolució de problemes entre el nostre alumnat.

Departament vertical de ciències