Aquest diumenge matí ha tingut lloc la tradicional Pujada al Toro d’inici de curs. Els caminants han partit de Sant Pere Nou a les 7:45h del matí. En arribar al Toro la majoria han aprofitat per berenar i reposar forces a la Posada del Santuari.

Cap allà a les 11h començava l’Eucaristia, amb l’objectiu d’agrair l’inici de curs a la Mare de Déu i demanar la seva protecció durant tot l’any. El capellà ha aprofitat el lema d’enguany “La teva alegria, la meva” per recordar que el missatge clau de Jesús va ser precisament que tots ens estimem. Na Paqui, la mestra de música de primària, i un grupet d’alumnes s’han encarregat d’ambientar musicalment la celebració i ho han fet molt bé!

En acabar, l’APIMA ha convidat a tots els presents a coca i xocolati. Estava boníssim, com sempre, gràcies Isabel per la teva feina  i també als pares i mares que han col·laborat.

Ha estat un matí de germanor molt agradable a un lloc tan emblemàtic i polit com és el Santuari de la Mare de Déu del Toro.